Tuesday 5 October 2010

rndu dia...

aku rindu dia...
sjak akhir2 ni asyik pk dia jer...mgkin di asyk berserabut kot pk duit kawen(malu plak),duit nk beli kete..byk duit laki aku neh,nk pau skit..opss!..kikis ke aku neh?..mna ada.he2....he2..aku lak serabut pk diri aku yg macam2 timpa..migrain terukla plak time nk dkt2 exam,makan ubat dh mcm mkn nasi..hu2..ada plak mak leha kata aku saja2 wat sakit,aku ni dh mcm separuh mati kat bilik muntah nk terkuar urat perut dia kata saja,pening smpi urat pala n otak2 nk tercabut..xphamla aku manusia nih,bkn bersedih n doakan cpt smbuh malah meletakkan fitnah bertubi kat kita..lantakla dia,ada aku kacau toilet dia msa aku muntah2..wek!perlu ke statement nih.muahahaha..=)..aduh sbr jela..bosan2...yg penting aku rindu miss kangen dia...saranghae yo saiful bahari..!

2 comments:

  1. sabar banyak banyak. dugaan bulan exam.
    sihat slalu xD

    ReplyDelete
  2. Allah sygkan umatnya dgn memberi byk ujian keatas kita...sabarlah ubatnya...

    ReplyDelete