Monday 25 October 2010

20.10.2010

20.10.2010 tarikh sangat bermakna padaku n kekasih atiku..pada dia memang indah sbb tarikh ni tarikh besday dia yg mana dia janjikan tahun lepas untuk kami bertunang tetapi dgn xsengaja kna la plak tunda atas sbb yg xdpt nk bgtau(sibuk je korg nih!)..hik3..bila nk dtg jer saat tarikh ni aku sgt benci septtnya saat ni aku nntikan dulu tp skg aku trpksa lupakan...
tp.........aku bangga sbb dia wira hatiku,dia punya sedaya upaya tenangkan aku jgn sdih2...he2..yg kelakar 2 mak aku,bila gtau jer yg xjdi ada plak mak aku kta 'np?xjdi ker?'..'xnk tunang plak?'..'nk kawen trus ker?'..'ke dh xsyg dh?'..putus dh ker'..'dh ada org lain ek?'..'np tetiba xjdi nih?'..'cuba cite?'..'nnt mak ckp ngan dia?'..hahahahaha...mak oh mak,1 soaln pun xsmpt nk jwb soalan mak dh sepuluh...hahaha...aku pun terangla keadaan sbnr mak pun kta 'ooo ingt apa tdi,risau aih..'..he2,syg gak mak ngan kami berdua(perasan la plak)..................
ada bnda yg lgi best kami dh set dh bila sesuai untuk hal yg xjdi tuh...xsabar tol...nnt aku gtau korg k bila,skg kna tgu la biar suspen skit!.ape2 pon aku syg dia....SAIFUL BAHARI MOHD KAMAL is my SOUL!!!!!

2 comments:

  1. ada hikmah knp tertunda.
    jangan sedih.
    kalau dah jodoh tak lari kemana.
    =)

    ReplyDelete
  2. thanks ya....k.iqa tabah untuk sumer nih...hope menjadila untuk tarikh seterusnya.........he2..

    ReplyDelete