Saturday 24 November 2012

Engagement Day !

Salam suma...lama dah aku xupdate blog..blog yg xpnah jadi mcm blog org len..setahun skali bru nk update, ni pun kes adik rumate aku dok update blog dia..baru la rasa mcm nak update..ngeh ngeh ngeh...

Yang pasti kali ni punya opkos mau cite pasal my E-Day...! =)

Akhirnya masuk tahun ke 7, kami kenai2 kawan2 jumpa2 gaduh2 benci2 rindu2 sayang2, maka bermulalah a new chapter dalam hidup kami...en tunang telah mempropose aku masa tine anniversarry kami ari 2..ala yg last entry aku masa bulan Januari ari 2..ingat dak? ingat dak ? haaaaaaaa....hat 2 la...(mcm la ampa suma dok baca noh, saja pretend yg ampa baca)

Memory yang membahagiakan 2 berlaku pada 22 APRIL 2012...wah ! sangat xdisangkakan...kami pln nak buat bulan 9 atau 10 cam tu..tp rasa gedik xbrapa sabaq nak atas faktor xelok bnda bek dilambat2 kan (kononnya), maka majlis dibuat di bulan april...time 2 plak aku tgh cuti kan (semester break)...

Majlis yg diadakan dgn serba ringkas, sedikit tahlil pada permulaannya. pas 2 bermula proses merisik oleh ayah en tunang n diteruskan dengan meminang oleh wakil dari pihak en tunang..xperlu vouge sgt pun xpa...jnji sempurna n diberkati...btulx?...he2..insaf seketika...wakakaka...

Jom kita tgk skit2 gmbr time majlis 2...enjoy !

masa bakal bapa mertua tgh dok merisik2 khabar bakal menantu
sesi meminang...
agaknya apa la yang dia tulis 2...
tersenyum riang pak dak, pak lang, abg ja'a, n ngah...
almaklum la anak sedara org dh dipinang org...Alhamdulillah...

akhirnya cincin di sarung...nervous ! tgn sejuk n ketaq2 wooo...
ni la cincinnya pada jari yg montok lagi gebu...
rajin skit edit yg ni...
ni la aku lpas makeup
santek x?
saya bersama en tunang
betulkan apa yang patut
inilah hantaran untuk en tunang
abaikan benda besar kat belah kiri 2
nak tunjuk pic katil je..hasil titik peluh sndri beli tau..
keje part time, simple is better kan...
org kuat ari 2..my DAD...
xmau pki lawa2 sebab nak buat qeja katanya...
my beloved mummy....my precious...
mak xdan nk siap lawa2, org mai awai..he2...
new sibling
sahabat yg sudi datang...Tq !
mak andam...abaikan yg berserabut kat belakang...
stai mlas nk crop...
adik2 sepupu kesayangan...geng masa kt kampung...
hahaha...sgt budak2 kan aku nih...


peach is sweet
Dahla kot rasanya tgk picture kan...dh mlas nk upload dh...hahaha..since dh lewat dah..apa kata kita sume jom tdo...nyte u'ollzzzz...nnt kite update lagi...tp makan tahun la...daaaaaaaa

No comments:

Post a Comment