Tuesday 2 November 2010

patahnya sayap malam



malam2 dingin cmni,aku jdi sebak kenangkan hubungan aku yg ada pasang surut nih..
aku sedih,sunyi.....
tp xda yg memahami...=(
tiba2 lak lagu patahnya sayap malam kuar,so jdila dia tajuk untuk post aku,nangis aku lagi dasyatla,dgn moody aku mgu nih mmg kna on time...hu2..
aku laju2 search lirik lagu nih,sekali baca nangis lagi da...
need somebody 2 give me some motivation......!



Ku cari cahaya dalam kegelutan warna,
Sewaktu malam resah mengibarkan sayapnya,
Ku temui dia bayang malam yang terluka,
Pesona cintaku pun terbakar,


Dan puisi cinta tertumpah tintanya berdarah,
Tersingkir dari titian makna yang setia,
Tercalar purnama turut sama menjadi kan saksi,
Luka cinta ku yang tak berhenti,

Malam yang ku dakap megerikan mimpi,
Malam yang ku dakap telah dinodai,
Harumnya bunga cinta dibasahi hujan,
Sebaknya di hati ku tangisan,

Kusimpan kenangan bersama malam kecundang,
Patah sayapnya kehampaan,

Begitulah aku kau tersiar di pandangan mata,
Setelah kian lama dalam dakapan cinta,
Patahlah sayapnya malam yang penuh dengan sengsara,
Bagai diriku yang kau perdaya....




~lalu ku nangis dalam sendu xsiapa tahu..... 

1 comment: